Bestelprocedure

  • Bestelling plaatsen
    Bestellen bij HOCO gaat simpel en snel. Ons bestelproces bestaat uit een paar duidelijke stappen. Allereerst stopt u een artikel in uw winkelwagen, hieruit komt de vraag of u wilt afrekenen of doorgaan met winkelen om nog meer artikelen te bestellen. Bij het kiezen voor afrekenen wordt u doorverwezen naar het order scherm waarin u uw gegevens kunt invullen. Dit is tevens het overzicht voor uw bestelling.

 

  • Bestelling wijzigen of annuleren
    Dat zal je net zien. Heb je zojuist de bestelling afgerond, ben je iets vergeten of wil je iets toevoegen. U kunt ons gerust bellen of mailen met de wijziging van uw bestelling. Wij voeren de wijziging door en de order wordt aangepast en afgerond.

 

  • Account Aanmaken
    Maak een HOCO aacount aan. Dit kost je niets en levert je alleen voordelen op. U kunt terug kijken in uw bestelhistorie, zo kunt u gemakkelijk dezelfde producten van de laatste bestelling nogmaals bestellen. U ontvangt een nieuwsbrief met daarin aanbiedingen die op u van toepassing zijn. U kunt de bestelstatus van uw geplaatste bestellingen terugzien/inzien.

 

  • Wachtwoord vergeten
    Wachtwoord vergeten? Geen paniek! Dat gebeurt vaker dan je denkt. Klik op de knop wachtwoord vergeten en u ontvangt een link om u opnieuw aan te melden en uw wachtwoord te wijzigen.

 

  • In het kort hoe uw bestelling wordt verwerkt
    Zodra u de bestelling heeft afgerond en betaald dan kijken wij of de bestelling in orde is en de betaling juist is ontvangen. Indien de betaling is ontvangen dan verwerken wij de order in ons systeem en sturen deze door naar ons magazijn. Onze magazijn medewerkers zullen de bestellingen bij elkaar zoeken en netjes inpakken voor verzending. De bestelling wordt z.s.m. na betaling verzonden. Hierover krijgt u automatisch bericht.
     
cron